ای بابا خخخخخخخخ

ای بابا خخخخخخخخ

همش ميگن تو چرا اينقد چاقي !؟
اي باباااااا من چاق نيستم !
فقط راحتتر ديده ميشم 
بعلههههه

 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

به مامانم ميگم اگه منو بدزدن چي کار ميکني ؟
ميگه کاري نميکنم چون مطمئنم برميگردوننت

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

من به اندازه تمام لطمه اي که آمريکا بابت تحريما به ايران زده
ازشون فيلم و سريال و نرم افزار غير قانوني دانلود کردم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

من هر موقع تو تاکسي تنها باشم
جوري ملت رو نگاه ميکنم که فک کنن دربست گرفتم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بابام : پسرم اون چهارتا سيم که آويزونه رو ميبيني ؟
من : آره !
بابام : خب دوتاشو بردار
من : برداشتم !
بابام : چيزي حس نميکني ؟
من : نه !
بابام : حالت خوبه ؟
من : آره !
بابام : خب پس به اون دوتاي ديگه اصلا دس نزن چون برق داره !
من قضاوت رو به کارشناسان واگذار ميکنم 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

غضنفر رفت سمينار خانواده ديد سخنران ميگه: آقايون شما بايد عشقتون رو به همسرانتون نشون بدين.
وقتي رسيد خونه اولين کاري که کرد عکس دوست دخترشو به زنش نشون داد و گفت اين عشق منه!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بعضي از خانم‌ها هم هستن با گفتن اين جمله که
“والا هرچي زشت تر باشي شانست بيشتره”

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

به خدا خود اين شرکتاي توليد لوازم آرايشي هم راضي نيستن ملت اينقده آرايش کنن
اصلا سطح انتظاراتشون اينقد بالا نيست

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يکي از دغدغه هاي زندگي من اينه که بدونم
قيافه ما آدما اون قيافه‌ايه که تو آينه ميبينيم
يا اون قيافه ايه که وقتي از خودمون عکس ميگيرم ميبينيم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

تو کتابخونه يه دخترى هست که توى پيدا کردن کتابهايى که ميخواى کمکت ميکنه
بنده خدا انقدر خوش صورته که اينجا هيشکى نميتونه کتاباشُ پيدا کنه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

من خودم يه سرى اهداف کوتاه مدت دارم، يه سرى اهداف بلند مدت
براى کوتاه مدتا وقت ندارم براى بلند مدتا حوصله، اينه که زياد چايى ميخورم

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

سلامتي پسري که وقتي داشت داخل پاساژ گشت ميزد چشمش افتاد به دو تا دختر، سرشو انداخت پايين :چون دو تا خوشگلترش از طبقه پايين داشتن رد ميشدن

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

امروز تو حموم يهويي زدم زير آواز بابام برگشته ميگه:زهر خر کره مار!!!!!!!!!!!!!
منظورش همون زهر مار کره خر بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 3:15 ] [ korusharia ]

[ ]